CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, July 23, 2007

Gears of War za PC


Gears of War za PC , ko bi rekao , prvi put kad sam cuo glasine za ovo mislio sam da samo neslana sala , ali istina je da ce jedna od najboljih igara koja je izasla za XBOX 360 izaci i za nase racunara , gledao sam ekskluzivne trajlere sa najveceg sajma igara E3 2007 koji se odrzao pre nedelju dana . Zaprepascen sam kako igra dobro izgleda , bice jako dobro sranje , ne znam da li ce izaci samo DX10 iverzija ili ce da se smiluju da nam daju i DX9 verziju (ako to ne urade stvarno su stoka) . U igri koliko sam ja razumeo , bice dostupne nove misije, oruzja , neprijatelji , prava Singleplayer kompanja , one voline su videli gde su pogresili u xbox verziji , moci ce takodje da se igra online , igra bi trebalo izaci u Q4 2007 , nadajmo se da ce na nasim patenticnim racunarima raditi ovo delo sa neba. (Yeah Right)

your friendly neighborhood Spider-Man

0 comments: