CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, September 3, 2007

Skola je strava(sarkazam). Skola sucks (that's right)

Evo nasi dragi djaci danas su zvanicno svi krenuli u jos jednu skolsku godunu (damn) , ali naravno vecina dece nije srecna (ukljucujuci i ekipu bloga). Deca misle ako krenu u skolu da je gotovo , nema vise igrica , fudbala i ostalih gluposti , ali tu ste se prevarili dragi moji. Tokom cele skolske godine izlazice ce strava hitovi itd. zasto pitam se ja??? Zasto nisu ih izbacili na trziste tokom raspusta ??? Pa da ne bi mogli da ucimo nego da zevamo u ove nase Widescreen monitore (ko ih ima). Nijo tako lose ako gledate sa vedrije strane , ali uvek ce biti tu neko da vas podseca na skolu (npr. roditelji: "UCI UBILA TE PUSKA"). U Septembru treba da izadje par hitova kao sto su Assassin's Creed , Crysis ..... I vi se sada pitate kada cu ja dodjavola imati vremena da igram sve te igra??? Pa moja preporuka realna preporuka je ostavite igre za slobodno vreme(ako ga imate) ili raspust oni nece nigde pobeci(jeste da ce se nagomilati igre koje treba da predjete ali nema veze) stavite skolu na prvo mesto jer ce vam to trebati dalje u zivotu . Zato POSLUSAJTE savet cika Spidera ne igrajte se sa zivotom suvise je opasno, nadam se da sam bar malo uticao na vasu buducnost. Hvala sto ste me citali i good f***ing night.



P.S. Jurite zenske po skoli bolje bi vam bilo npr. kao ovu sa slike





your friendly neighborhood
Spider-Man



3 comments:

Team_Gamer said...

Hej dilo ce me vozis u mali zam

Team_Gamer said...

necu da te vozim

Anonymous said...

E bato bas ti smaranje blog... :D